TransEN© şirketinde Kariyer Yönetimi ile nitelikli insan gücünü bünyemize çekmek ve tutmak, çalışanların kariyer gelişimini sağlayarak, büyüyen organizasyonumuzda ihtiyaçları şirket içerisinden karşılamak ve verimliliği artırmak amaçlanmaktadır.
TransEN© Şirketlerinde çalışanın Kariyer yönetimi, sahip olduğu bilgi, yetenek, beceri ve yeterlilikleri izlenerek ve sürekli eğitim gelişim olanakları ile desteklenerek planlanır ve sağlanır.
Kariyer ilerlemesinde izleme ve değerleme kriterleri;
• Organizasyondaki çalışma yılı ve deneyim alanı,
• Eğitim seviyesi ve eğitim alanı,
• Çalışanın Performans Yönetim Sistemindeki son iki yıllık performans sınıfı,
• Mevcut işlerin hızına etkisi,
• Faaliyetin performansına ve iş yüküne etkisi,
• Varsa kâra olan etkisi,
• İlgili pozisyonun / birimin işleyişine etkisi,
• Diğer birimlerin işleyişine etkisi,
• Müşteriye, çalışanlara ve paydaşlara etkisi,
• TransEN© stratejileri, kurum kültürü, değer, vizyon ve misyonuna uygunluğuna,
Sahip olmasıdır.